Regulamin

Oddając czworonoznego PSIjaciela pod naszą troskliwą opiekę Właściciel akceptuje wszystkie warunki regulaminu salonów pielęgnacji zwierząt WieleŁap:

Przed wizytą uPSIejmie prosimy o:

• niekarmienie Pupila na krócej niż 1,5h przed wizytą 

oraz

• zapewnienie Pupilowi możliwość załatwienia się przez przybyciem do SPA 😉

Regulamin

• W naszych salonach możecie Państwo wg własnego życzenia pozostać z PSIjacielem podczas pielęgnacji lub pozostawić go w rękach Cioci i odebrać gotowego i pachnącego po pielęgnacji

• Robimy wszystko, co w naszej mocy, by tak optymalizować nasz grafik, aby wizyta w WieleŁap była dostępna dla Państwa w ciągu kilku dni roboczych. Jeśli chcecie Państwo zapisać PSIjaciela do konkretnej Cioci – prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem

• Rezerwację wizyt można dokonywać telefonicznie, poprzez naszą stronę  www.wielelap.pl, za pośrednictwem aplikacji Booksy, Whatsapp, Facebook lub Instagram

• Uprzejmie prosimy o punktualne PSIbycie do salonu – spóźnienie na wizytę pow. 15 min, o którym salon nie został poinformowany skutkuje odwołaniem wizyty

• Prosimy –  jeśli nie możecie przybyć na umówioną wizytę – odwołajcie ją wcześniej i pozwólcie skorzystać z terminu innym PSIjacielom. W przypadku nieprzybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe wyłącznie po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty za rezerwowaną wizytę +100% usługi, która nie została wykonana

• Jeżeli zachowanie PSIjaciela nie jest do opanowania (pies jest agresywny lub wyjątkowo lękliwy), Ciocia ma prawo  zrezygnować z dalszej współpracy ze względu na bezpieczeństwo Czworonoga, jak i swoje – opłata pobrana zostaje proporcjonalnie do czasu poświęconego na pielęgnację (120zl/h)

• Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy pies ma pchły lub jego stan zdrowia wskazuje na chorobę zakaźną – wówczas pobierana jest cała opłata za zarezerwowaną usługę.

• Zawsze słuchamy Państwa życzeń dot. fryzury PSIjaciela, jednak nie wykonamy np. usługi strzyżenia wg wizji klienta jeśli może ono być niezdrowe dla czworonożnego PSIjaciela

• Gwarantujemy, że usługi pielęgnacyjne w naszych salonach wykonywane są z poszanowaniem komfortu PSIjaciela oraz bez użycia jakichkolwiek środków farmakologicznych i przemocy wobec zwierząt. Nie przyjmujemy zwierząt, którym przed wizytą zostały podane jakiekolwiek środki uspokajające.

• W naszych salonach pracujemy wyłącznie na profesjonalnym, czystym i sterylnym sprzęcie, używając kosmetyków i narzędzi renomowanych firm groomerskich. 

• W przypadku mocno skołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie

• Rozczesywanie skołtunionej okrywy jest usługą dodatkowo płatną, cena ustalana jest indywidualnie na miejscu po obejrzeniu pieska (120zl/h)

• Jeśli piesek przeszedł lub cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. właściciel zobowiązany jest zgłosić ten fakt przed wizytą. UPSIejmie prosimy zatem o poinformowanie o wszelkich alergiach (skórnych lub pokarmowych) oraz ew przebytych zabiegach/operacjach/kontuzjach

• Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił jakąkolwiek chorobę

• Salon z PSIjemnością skorzysta z prawa do wykorzystania wizerunku psa w celach promocyjnych i reklamowych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody – poinformuj nas o tym

• Każdy Pupil powinien posiadać do wglądu książeczkę zdrowia z aktualnym szczepieniem

• Ewentualnych korekt fryzury dokonujemy na życzenie Właściciela w momencie odbioru PSIjaciela. Po opuszczeniu salonu reklamację nie mogą być uwzględniane.

Dziękujemy za zrozumienie!
Do miłego zobaczenia w WieleŁap Żoliborz & Wielełap Białołęka